تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

مشاوره بازاریابی و فروش

Customerization تولید سلیقه گرا چیست ؟

2016. november 26. 14:00 - kiol1242

کاستومریزیشن Customerization این اصطلاح برای اولین بار به زبان فارسی ترجمه و  در خصوص آن به زبان فارسی در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران توضیحاتی ارائه می‌گردد. کلمه  کاستومریزیشن Customerization از ترکیب دو کلمه Customer و zation (فرایند) ساخته شده و در کل به معنای "  تولید سلیقه‌گرا  " یا "…

Tovább
Szólj hozzá!

آموزش فروشندگی : شش خصوصیت فروشنده حرفه‌ای

2016. november 18. 10:11 - kiol1242

تیم مشاوران مدیریت ایران : فروشندگی حرفه‌ای ، امری ضروری و مایه حیات هر شرکتی است که از طریق فروش و فروشندگی ، کسب درامد می‌نماید. فروشندگی حرفه‌ای موجب موفقیت شرکت خواهد شد، اگر فروشندگان سازمان نه فقط در حرف بلکه در عمل نیز حرفه‌ای باشند. اما چگونه باید عمل یک فروشنده را مورد قضاوت قرارداد ؟…

Tovább
Szólj hozzá!

پنج استراتژی برای افزایش تقاضای محصولات و خدمات

2016. november 12. 10:32 - kiol1242

افزایش تقاضا تلاشی برای افزایش قیمت و تقویت برند است.   تیم مشاران مدیریت ایران : الماس را در نظر بگیرید که  از کربن به وجود آمده و بسیار کوچک است اما هر فردی علاقه به این جسم کوچک و فریبنده دارد و صرف‌نظر از قیمت بالا، تقاضای برای آن بسیار زیاد است. یکی از دلایل ارزشمندی الماس، محدود بدون…

Tovább
Szólj hozzá!

یک مدیر فروش توانایی مدیریت چه تعداد فروشنده را دارد ؟

2016. november 04. 07:47 - kiol1242

چه تعداد فروشنده ؟ سوال اساسی بیشتری مدیران سازمان‌هایی که در حال تشکیل تیم فروش هستند و یا تیم فروش کنونی آنها از کارایی و اثربخشی لازم را برخور دار نیست :  – سوال :  یک مدیر فروش توانایی مدیریت چه تعداد فروشنده را دارد ؟ – پاسخ :  “بستگی دارد”. زیرا متغیرهای بسیاری در این بازی نقش دارند. برخی…

Tovább
Szólj hozzá!

ارزیابی اثربخشی تبلیغات

2016. november 01. 11:11 - kiol1242

تبلیغات هزینه است نه سرمایه‌گذاری ، اگر تبلیغات بدون برنامه‌ مدون و ارزیابی باشد.   تیم مشاوران مدیریت ایران : روش ارزیابی میزان تاثیر کمپین تبلیغاتی بر مخاطبین برند در یک منطقه جغرافیایی خاص، یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که اغلب مدیران عالی ، مدیران بازاریابی و تبلیغات سازمان‌ها در جلسات مشاوره…

Tovább
Szólj hozzá!