تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

مشاوره بازاریابی و فروش

اسم تجاری ( نام تجاری ) را چگونه و با چه ویژگی‌هایی انتخاب نماییم ؟

2016. december 28. 09:10 - kiol1242

اولین گام موفقیت : انتخاب اسم تجاری مناسب است. انتخاب یک نام‌برند / نام‌تجاری ( اسم‌تجاری ) Brand Name یکی از نخستین و مهم‌ترین اقدامات در زمان ایده پردازی در خصوص ایجاد یک کسب‌وکار است ، حتی برخی  شرکت‌های بعد از سالها فعالیت تازه به این نتیجه رسیده‌اند که اسم تجاری انتخاب‌شده برای شرکت و یا…

Tovább
Szólj hozzá!

تاثیر فروشنده بد بر افزایش هزینه‌های سازمان

2016. december 16. 09:12 - kiol1242

هزینه‌ استخدام فروشنده بد   فروشنده حرفه‌ای و موفق بر درآمد سازمان تاثیر بالایی دارد. اما فروشنده بد موجب افزایش هزینه‌های سازمان می‌گردد. نتایج تحقیقات دانشگاه هاروارد در خصوص اثربخشی فروش نشان می‌دهد که چگونه استخدام یک فروشنده بد بر مشکلات سازمان افزوده و موجب افزایش هزینه‌های سازمان…

Tovább
Szólj hozzá!

بهترین شیوه خدمت به مشتری

2016. december 09. 07:07 - kiol1242

خدمت به مشتری Customer Service عنصر کلیدی در حفظ و جذب مشتری است، اما هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که می‌تواند تمام عناصر موردنیاز برای خدمت به مشتری در یک مقاله یا کتاب آورد. به تعداد آدم‌های روی کره زمین، روش برای جذب افراد و ارائه خدمات وجود دارد، اما باید به عوامل عمومی خدمت به مشتری توجه نمود تا…

Tovább
Szólj hozzá!

شش روش جمع‌آوری اطلاعات از رقبا

2016. december 09. 07:05 - kiol1242

جمع‌آوری اطلاعات از رقبا  شاید در نگاه برخی جاسوسی اطلاعاتی از رقبا یا جاسوسی صنعتی از رقبا تعبیر شود، اما جمع‌آوری اطلاعات بخشی از شناخت بازار است. یکی از ابعاد شناخت ماهیت بازار، شناخت رقبای حاضر در بازار است.  بهترین را برای فلج شدن یک کسب‌وکار کوچک، نادیده گرفتن رقبا است. یکی از مهم‌ترین…

Tovább
Szólj hozzá!