تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

مشاوره بازاریابی و فروش

پنج نشانه مشاور برندسازی غیرحرفه‌ای

2017. április 16. 21:27 - kiol1242

مشاور برندسازی غیر حرفه‌ای چیست ؟ مشاور برندسازی غیرحرفه‌ای ، فرد یا شرکتی که به ارائه خدمات مشاوره در حوزه برندسازی / برندینگ به فعالیت می‌پردازند ولی انتظارات کارفرما در خصوص معرفی برند به بازار را برآورده نمی‌سازند. یک مشاور برندسازی غیرحرفه‌ای می‌تواند که خیلی باتجربه و تحصیل‌کرده باشد ، اما…

Tovább
Szólj hozzá!

۳ روش برای پایه‌گذاری یک برند بامعنا

2017. április 16. 21:27 - kiol1242

ایجاد برند بامعنا ایجاد برند بامعنا در دنیایی که مشتری با حجم عظیمی از کمپین‌های تبلیغاتی مواجه است، کاری بسیار دشوار در حوزه برندسازی است. حتما مدیران بازاریابی سازمانها برای دستیابی به موفقیت به حمایت فکری واقعی نیازمندند. مثلا در آمریکا هر مشتری روزانه با ۳۰۰۰۰ تبلیغ مستقیم و غیر مستیم از سوی…

Tovább
Szólj hozzá!

۵ گام برای طراحی استراتژی فروش موفق و موثر

2017. április 16. 21:23 - kiol1242

استراتژی فروش موفق و موثر در این مقاله در خصوص علائم و دلایل شکست استراتژی فروش توضیح خواهیم داد و سپس به بیان راهکارهایی برای تیم مدیران اجرایی سازمان در جهت دستیابی به یک استراتژی فروش موفق و موثر خواهیم پرداخت.     علائم یک استراتژی فروش ضعیف   فقدان همکاری این آفت بسیاری از…

Tovább
Szólj hozzá!

بازاریابی دهان به دهان Word of Mouth Marketin

2017. április 16. 21:22 - kiol1242

بازاریابی دهان به دهان WOM Marketing بازاریابی دهان به دهان یکی از انواع بازاریابی است و به ان تبلیغات دهان به دهان نیز گفته میشود. برای مثال، در زمانی گوگل ، سرویس Gmail را در اختیار عموم قرارداد، ثبت‌نام ۵۰ هزار نفر اول در مدت ۱۰ دقیقه انجام شد. موفقیت گوگل یکی از موفقیت‌آمیزترین برنامه‌های…

Tovább
Szólj hozzá!