تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

مشاوره بازاریابی و فروش

برند چه چیزی نیست ؟ ( یک نام ، یک برند نیست )

2017. július 30. 11:02 - kiol1242

یک نام یک برند نیست هرچند که ما با یک نام تجاری کسب‌وکار ما را انجام می‌دهیم ، اما همین‌جا باید گفت که نام یک برند نیست.   برند جزء عناصر جانبی نیست . برند نکته اصلی است ( رابرت بوش از شرکت بوش آلمان )   تیم مشاوران مدیریت ایران از اولین شرکت‌هایی بود که بحث برندینگ و برندسازی را به شکل…

Tovább
Szólj hozzá!

چرا ۸% از فروشندگان ، ۸۰% فروش سازمان را انجام میدهد

2017. július 21. 18:20 - kiol1242

شانس به نتیجه رسیدن مذاکره فروش در جلسه اول ، یک‌به‌پنجاه است . بسیاری از فروشندگان بعد از شنیدن اولین یا دومین  پاسخ نه / پاسخ منفی ، از سوی کارفرما دلسرد شده و عقب‌نشینی می‌نمایند. صبر و مقاومت فروشنده ، عامل بسیار مهمی برای دستیابی به موفقیت است.   بیشتر مواقع مدیرعامل یا مدیر فروش به راه‌حل…

Tovább
Szólj hozzá!

انتخاب رنگ برند

2017. július 14. 20:05 - kiol1242

انتخاب رنگ برند بسیارمهم است. رنگ برند اثر مهم بر درک برند توسط مشتری خواهد داشت. اضافه نمودن رنگ به اجزای بازاریابی ، تنها هزینه زمانی دارد ، زیرا باید در خصوص رنگ تصمیم‌گیری نمود. انتخاب رنگ برند اگر به صورت علمی و موشکافانه صورت پذیرد، خود یک فرایند چالش‌برانگیز است. علاوه بر رنگ‌های…

Tovább
Szólj hozzá!

استخدام فروشنده جدید برای افزایش فروش

2017. július 09. 22:24 - kiol1242

استخدام فروشنده جدید برای افزایش فروش ؟!! سوالی که در جلسات مشاوره فروش و آموزش فروش از بنده زیاد پرسیده می‌شود این است : “یک فروشنده در چند درصد از مذاکرات فروش باید موفق به فروش شود ؟” برای پاسخ علمی به این سوال، از نتایج تحقیقات متعدد دانشگاه‌های هاروارد و بیزینس اسکول لندن در طی جلسات آموزشی…

Tovább
Szólj hozzá!

بازاریابی یک به یک One-to-One Marketing

2017. július 01. 12:19 - kiol1242

بازاریابی یک به یک چیست ؟ بازاریابی یک به یک  { بازاریابی ۱:۱  /  Personalized Marketing  /  Individual Marketing  }  یکی از انواع بازاریابی است . یک رویکرد استراتژیک یا تاکتیکی ارتباط با مشتری است که بر اساس دسترسی سازمان به اطلاعات مشتریان شکل گرفته است . بنابراین در بازاریابی یک به یک ، سازمان…

Tovább
Szólj hozzá!