تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

مشاوره بازاریابی و فروش

ارزیابی عملکرد

2017. augusztus 27. 07:24 - kiol1242

روش ارزیابی عملکرد فروشنده فرض که سازمانی دارای یک سیستم بسیار حرفه‌ای برای جمع‌آوری اطلاعات و گزارش دهی تحت داشبوردهای مدیریتی با رنگ‌ها ، داده‌ها و نمودارهای متعددی بسیار جذابی داشته باشد. اما آیا این داده و اطلاعات نباید به ارزیابی عملکرد فروشنده بی انجامد ؟ اگر به دهه ۷۰ یا ۸۰ برگردیم (…

Tovább
komment

معماری برند Brand Architecture

2017. augusztus 18. 16:59 - kiol1242

معماری برند Brand Architecture خانه برندها House of Brands     خانه برندی  Branded House     ترکیبی از هر دو نوع  Hybrid Brand / Endorsing Brand هدف از استراتژی برند ، ساخت برندی قوی است . استراتژی برند موثر ، موجب افزایش میزان نرخ بازگشت سرمایه به ازای هر یک تومانی است که در…

Tovább
komment

برندینگ مجدد در شرکت‌های کوچک

2017. augusztus 14. 13:27 - kiol1242

برندینگ مجدد Re-Branding در شرکت‌های کوچک ، ایجاد یک برند به معنای تلاش بی‌وقفه است برای در کنار هم قرار دادن اجزای مهم و اساسی خدمات و محصولات شرکت برای ایجاد یک تصویر زیبا و به‌یادماندنی از شرکت در ذهن مخاطب است. زیرا شرکت بودجه کافی برای انجام تبلیغات وسیع  را ندارد و تنها از طریق ارائه مناسب…

Tovább
komment

تفاوت برندسازی و برندینگ

2017. augusztus 05. 11:54 - kiol1242

تفاوت برندسازی و برندینگ کسی که به صورت تخصصی فرایند مدیریت استراتژیک برند را انجام داده است ، کاملا آگاه است که برندینگ Branding  با برندسازی Brand Building  متفاوت است. برندینگ به معنای اقدامات و عملیاتی است که یک سازمان سعی می‌نماید تا برندی خلق شود. اما همه عملیات برندینگ به خلق یک برند (…

Tovább
komment