تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

مشاوره بازاریابی و فروش

مهمترین خواسته مشتری در بازاریابی شرکت با شرکت B2B

2018. január 12. 08:29 - kiol1242

خواسته مشتری

بازاریابان همچنان در پی آن هستند که مهمترین خواسته مشتری و اولویت‌های آنان را درک و طبقه‌بندی نمایند تا بتوانند نقاط ضعف محصولات و خدمات خود را شناخته و با خواسته مشتری برطرف نمایند، زیرا که موجب افزایش میزان رضایت مشتری خواهد شد.

نتایج تحقیقات موسسه CMO Council نشان می‌دهد که مهمترین خواسته مشتری در بازاریابی B2B در طی سال‌های اخیر تغییر ننموده است. پیش‌تر نیز در مقاله‌ای ( بازاریابی و فروش B2B و خواسته های نوین مشتری ) در خصوص خواسته مشتری توضیحاتی ارائه نموده‌ایم که در ادامه به بیان نتایجی تحقیقات جدیدی در مورد خواسته مشتری خواهیم پرداخت. نتایج تحقیقات تیم مشاوران مدیریت ایران از ۴۶۰ فروشنده فعال در بازار B2B بیانگر خواسته‌های اصلی مشتریان است.

خواسته مشتری بازاریابی شرکت با شرکت b2b

خواسته مشتری به ترتیب می‌باشد :

  • در حدود ۵۵% مشتریان : خواستار افزایش سرعت در پاسخگویی به مشکلات ، نیازها و خواسته و مشکلات بودند.

  • در حدود ۴۴% مشتریان : در دسترس بودن یک فرد متخصص و ماهر برای ارائه خدمات و کمک در مسائل مرتبط.

  • در حدود ۴۰% مشتریان : وجود یک سیستم پاداش برای مشتریان وفادار ، درک وفاداری مشتری ، اهمیت دادن به رابطه بلندمدت مشتری با شرکت.

  • در حدود ۳۵% مشتریان : وجود فردی برای صحبت در خصوص کالا و خدمات شرکت در هر زمان و هر مکان.

  • در حدود ۳۵% مشتریان : دسترسی سریع به اطلاعات کافی.

 

مهمترین خواسته مشتری در بازاریابی شرکت با شرکت B2B

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iranmct.blog.hu/api/trackback/id/tr8613567939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.